Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 14:02:44 MET DST

red napisał(a):
> Alez Piotrze, nie unos sie tak. Intel ze swoim Netburstem popelnil mega
> zajebisty blad, smialo mozna bylo stwierdzac o tych procesorach jako
> "olbrzymie na glinianych nogach". Dlugi potok wykonawczy, ogromne ilosci
> ciepla i naprawde marna wydajnosc z kazdego jednego MHz.
>
> To jeszcze lekturka w naszym jezyku, o tym jak intel zwija P4 Netbursta
> i najprawdopodobniej wlozy go do szafki z napisem "wstyd".
>
> http://www.tomshardware.pl/cpu/20050525/index.html
wiesz, no jakos udalo mi sie na tyle opanowac jezyk angielski by
przeczytac dokladnie ten sam artykul, do ktorego wczesiniej podawano
linka, w oryginale:P
(http://www.tomshardware.com/cpu/20050525/pentium4-10.html)
I jasne, jak pisalem, jest racja w tym, ze nie sa to procesory o
najwiekszej wydajnosci z jednego MHz ani MHz/watt. Ale to *są*
najmocniejsze procesory x86. I tyle. Czy to wstyd? No nie wiem.

pozdrawiam
p.