Re: stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 19:00:12 MET DST

Atlantis wrote:

> komputera na mojej drukarce, gdy ta jest włączona. Prosta sieć
> zrobiona na scrossowanym kablu, na obydwu komputerach Win XP.

Oki, już sam spróbowałem i okazuje się, że na WinXP nie ma najmniejszego
problemu ze skonfigurowaniem tej drukarki do pracy sieciowej, a na Win98
miałem z tym same problemy - sterowniki z XP w zupełności wystarczają.
Drukarka działa, szkoda tylko, że nie udało mi się jeszcze podłączyć do
nowego kompa starego skanera (brak sterów pod XP).
BTW mam jeszcze jedno pytanie. W drukarce jest pusty pojemnik na kolorową
farbę, próby regeneracji raczej nie mają sensu - dysze już pewnie dawno
pozasychały. Po dotknięciu go chusteczką higieniczną nasiąka ona niewielką
ilością niebieskiej farby, ale nie widać, żeby coś się wylewało do wnętrza
drukarki, widać jedynie starą, zaschniętą plamę na jakimś plastikowym
elemencie, ale nie wygląda na to, żeby kiedykolwiek coś więcej wylało się do
wnętrza. ;) W takim razie, czy mogę na razie zostawić ten bezużyteczny
pojemnik w drukarce? Bo o ile pamiętam nie chce ona działać bez niego.
Czy do tych drukarek są na dzień dzisiejszy dostępne jakieś tanie pojemniki
z tuszami?

I jeszcze jedno, istnieje jakieś ryzyko, że awaria starszego sprzętu (np.
drukarki czy skanera) uszkodzi mi komputer, czy to raczej nie jest możliwe?

Pozdrawiam!!!

Atlantis