Re: stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 21:11:25 MET DST

Jozef wrote:

> Na pozątek oczyść wałek na którym poruszają się głowice.

Tak właśnie zrobiłem i działa. ;)
Przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie odnośnie tej drukarki - a
mianowicie można w jakiś sposób zrobić z niej drukarkę sieciową? Chodzi mi o
to, żeby siostra mogła drukować pliki ze swojego komputera na mojej
drukarce, gdy ta jest włączona. Prosta sieć zrobiona na scrossowanym kablu,
na obydwu komputerach Win XP.

Pozdrawiam!!!

Atlantis