Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 13:48:16 MET DST

Dnia Sun, 28 Aug 2005 13:20:42 +0200, Piter napisał(a):

> A czytasz Ty wogole moje posty? Pisalem kilka postow wczesniej ze pierwszym
> GPU byl Geforce!!
> I o tym okresie czasu ciagle pisze!!

będąc ignorantem nie muszę wszystkiego czytać, a tym bardziej pamiętać to
co przeczytałem :)

> Nie dalo bo karta byla kiepska

R9700Pro kiepską karta? No comments. Oczywiście nie testowałem tego Radka
teraz, tylko w 2004 roku.

> Czyli zalezy od CPU

w jednej grze, a reszta jest nieczuła na dodatkowe MHz

> a ze reszta gier nie potrafi wykozystac 100% GPU to i
> CPU sie nudzi :P

nie, reszta gier nie potrzebuje aż takiej mocy CPU. Zresztą, mocne CPU
niegdy nie pracują na 100% swoich możliwości przez cały czas. GPU zawsze
jest mocno obciążone, bo jak wyrenderuje jedną klatkę to zabiera się za
następną, a jak CPU wykona swoją robotę, to może sbie pospać.

> i udowodnij ze nie mam racji :)

 to tak jakbyś powiedział UFo istnieje i udowaodnij że ne mam racji. Jak
można dowieść że coś nie istnieje gdy nie istnieje? Ja przeprowadziłem moje
własne testy i wyciągnąłem z nich wnioski. I nie tylko ja
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/GeFofrce7/wyniki/skalowanie.png

> Nie bede sie rozpisywal tak jak Ty bo to wszystko mozna zamknac w 3
> linijkach :)

jak widać 3 linijki to za mało bo sprawa jest niejednoznaczna

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]