Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Piter <spamtrap_at_honda.bt.pl>
Data: Sat 27 Aug 2005 - 22:13:14 MET DST
Message-ID: <deqhe8$71c$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:1h0kp1fce9cs5.ai5e3nvo9dug$.dlg@40tude.net...

> CPU wysyła do GPU siatkę obiektów 3D (wliczając w to współrzędne
> obiektów),
> tekstury są przepychane przez szynę AGP lub PCI-E a dalej to już GPU sobie
> z tym radzi. CPU za to liczy fizyk gry. Skąd to wiadomo? Wystarczy się
> zorientować jakie funkcje obsługuje GPU (nakładanie tekstur, generacja
> oświetlenia, mapowanie wupukłości, rozmycia ...)i za co są odpowiedzialne
> jednostki Pixel i Vertex shader oraz T&L. Tutaj naprawdę nie ma miejsca
> dla
> CPU bo GPU sam sobie ze wszstkim poradzi i do przeprowadzenia procesów
> tesselacji, tranformacji geometrycznych i renderingu - CPU jest zbędny. W
> specyfikacjach danego GPU masz napisne jakie funkcje sprzętowo taki GPU
> realizuje.

Jak tylko powstalo pierwsze GPU czyli chyba pierwszy geforce mialo byc
rozowo. CPU mialo miec znacznie mniej obliczen i takie tam ale ktos madry
wtedy stwierdzil wtedy ze to pic na wode :P

-- 
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]
[         iiyama ProLite E380S & Radeon 9600 325/400         ]
[            Chieftec Bravo BT & Topower 400W P5T            ] 
Received on Sat Aug 27 22:15:13 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 27 Aug 2005 - 22:51:20 MET DST