Re: LCD - pomoc w wyborze

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 22:09:27 MET DST

MVA --->>> www.mva.pl

> 2. Po drugie, proszę o opinie o monitorach:
>
> Dziewiętnastki z MVA:
> - Belinea 10 19 05
> - Belinea 10 19 20 v.B
> - Belinea 10 19 06

Odradzam !!! Belinea (tak jak MEdion, LG, Samsung) to GÓWNO !!!

> Siedemnastki z TN (zdaje się że TN, bo nie znalazłem informacji o rodzaju
> matrycy na stronie producenta) - kusi 5 lat gwarancji i dobra marka:
> - Eizo L550K
> - Eizo L551

Polecaqm - to najlepsze na świecie monitory !!!

> 3. Po trzecie: Jak oceniacie sprawowanie się i funkcjonalność
> automatycznego dostosowywania jasności do poziomu jasności w otoczeniu
> (chodzi mi o monitory Eizo)

OK

www.prad.de

> Jeżeli możecie polecić lub odradzić mi zakup innych monitorów w podanym
> przedziale cenowym, będę również wdzięczny.

Odradzam Belinea i chińsko-tajwańsko-koreańskie wynalazki....

--
Pozdrawiam, Dżej-dżej (J. Jarocki)
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?