Re: LCD - pomoc w wyborze

Autor: NesH <nesz_at_go2.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 16:34:12 MET DST

dżej-dżej wrote:

> MVA --->>> www.mva.pl

> Odradzam !!! Belinea (tak jak MEdion, LG, Samsung) to GÓWNO !!!

Moze dla Pana GOWNO ale moim skromnym zdaniem za niewygorowana cene
dostaje sie calkiem porzadny monitorek ktory bynajmniej nie *smierdzi*
:P a i wyglada o niebo lepiej od tego przymiotu.

> Polecaqm - to najlepsze na świecie monitory !!!

A tutaj widze u Pana mocne skrzywienie na marke, i od razu najlepsze na
swiecie, mocno bym dyskutowal biorac pod uwage ich cene ktora czesto
jest wygorowana, chyba ze kupujacy nie patrzy na cene tylko tak jak PAN
na marke.

> OK
>
> www.prad.de

> Odradzam Belinea i chińsko-tajwańsko-koreańskie wynalazki....

az dziw bierze ze ma Pan komputer, przeciez to w tajwanie wyprodukowane
buahahhahahhahahhaha.

Pozdrawiam