Re: Klawiatura USB - pierwsze logowanie do WinXP

Autor: Wojweg <_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 18:03:36 MET DST

Fri, 26 Aug 2005 14:41:15 +0200, na pl.comp.pecet, KW napisał(a):

> Mogłeś podłączyć jeszcze raz tę USB i poszłoby.
> Podczas dłuższej exploatacji XP spotkasz się z tym
> jescze nie raz.

Żadne wyjście. Mam podobnie. Klawiatura zainstalowana jednak jak wyłącze
kompa i UPSa czyli komp zostanie odcięty od prądu to później po
uruchomieniu windy też nie mam klawiatury i winda sama jej nie szuka i nie
znajduje a pozostałe urządzenia USB znajduje bez problemu. Jest OK gdy
wyłączam samego kompa i pozostawiam włączony UPS (komp ma zasilanie). Jest
to o tyle irytujące że nie mam zamiaru nurkować codziennie pod biurko i
podłączać klawiaturę za każdym razem.