zestaw mic+sluchawki i win98

Autor: Filip Orzechowski <becher_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 17:55:28 MET DST

Witam !
Mam oto taki problem: Zakupiłem zestaw słuchawki z mikrofonem i podłączam to
pod komp z Win98. Zestaw jest ok bo sprawdziłem na innym komputerze. No więc
u mnie, w nowych słuchawkach dźwięk jest co najmniej połowę cichszy niż w
głośnikach i nie słychać mnie przez żaden komunikator (GG,msn,skype a
połączenie jest ok), natomiast próbowałem się nagrać z tego mikrofonu na
recorderze i nagrało dobrze. Wszystkie regulacje głośności na max, sprzętowe
w słuchawkach i te pod windowsem. Wspomaganie programowe również na max, mic
boost włączony, wszystko wygląda normalnie a tu taka kicha. Ma ktoś jakiś
pomysł może ?

Z góry dzięki za wszelką pomoc !!
Filip Orzechowski

P.S. Karta dźwiękowa zintegrowana na płycie, chyba AC`97 na kości SiS ale
mogę się mylić...