Radeon 9600 i AGP

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 18:04:13 MET DST

Witam.
Problem który mnie nurtuje dotyczy płyty głównej Gigabyte GA7-NF-RZ(C)
i Radeona 9600.
Otórz w BIOS-ie nie mogę znaleźć punktu w którym ustawia się prędkość pracy
magistrali AGP, tzn. x2, x4, x8.
Według opisu jaki pamiętam przy kupnie płyty miała ona możliwość pracy z
prędkością x8.
Catalisty zainstalowane na WINXP SP2 pokazują mi że to przyspieszenie jest
wyłączone, jak próbuję je włączyć suwaczkiem to prosi o restart, a po
restarcie sprawa wraca do punktu wyjścia.
Bios na płycie jest oryginalny, nic z nim nie grzebałem.
Ponadto dość długo męczyłem się by dobrać sterowniki do karty, wszystkie
wcześniejsze Catalysty (przed 5.8) nie mogły zainstalować Ati Control
Panel. W trakcie poprzednich instalacji wywałało błąd "dyvision by zero" i
po restarcie sterowniki działały ale bez CCC i nie można było niczego
zmieniać w sterowaniu kartą.

Może ktoś obeznany z Biosem tej płty podpowie mi gdzie mogę włączyć
przyspieszenie AGP (wiem że część opcji ukryta jest przed użyszkodnikiem i
dostępna dopiero po wciśnięciu CTRL+F1, zaglądałem tam i też nie ma)?
A może jakieś inne podpowiedzi?
Dziękuję z góry za konstruktywne odpowiedzi.

--
     ..::WISKOLER::..
http://wiskoler.komrel.net