Re: LCD Samsung SyncMaster 193P - co o nim myslice?

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 17:51:44 MET DST

Indywiduum zwane *..::Friend::..*, w wiadomości
<dekois$fph$1@inews.gazeta.pl> wyprodukowało:

> Potwierdzone na forum mva.pl, wszyscy ktorzy kupili 173P/193P+ dostali
> taką książeczkę, nie wiem tylko jak wygląda obecnie sprawa z innymi
> modelami samsunga bo w newsie z behardware ze stycznia było napisane ze
> od połowy 2005 taka gwarancje ma objąc wszystkie LCDki.

Tak czy siak hurrrra :) Inne mnie nie interesują :P

> Znacznie bardziej razi taki swiecący piksel niz czarny:)

Wiem, wiem.

> ponadto odkąd samsung wprowadził tą gwarancję to chyba testuje/wygrzewa
> matryce w fabryce przed sprzedażą bo duzo osob kupiło np 193p+ a
> słyszałem tylko o jednej ktorej wyskoczył jakis subpiksel.

Super :) Nawet nie wiesz, jak mnie ucieszyłeś tym info, a wstyd, ale nie
miałem pojęcia o czymś takim u Samsunga... A to takie stare...

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est" -- Seneka