Re: LCD Samsung SyncMaster 193P - co o nim myslice?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 17:34:34 MET DST

> Bardzo ciekawe, tylko czy to u nas też działa ? Bo wiesz jak to
> bywa...
> Ktoś kupił Samsunga i dostał taką kartę ?? No i dead pikseli
> (czarnych)
> to jednak nie obejmuje :(

Potwierdzone na forum mva.pl, wszyscy ktorzy kupili 173P/193P+ dostali
taką książeczkę, nie wiem tylko jak wygląda obecnie sprawa z innymi
modelami samsunga bo w newsie z behardware ze stycznia było napisane ze
od połowy 2005 taka gwarancje ma objąc wszystkie LCDki.

Znacznie bardziej razi taki swiecący piksel niz czarny:)
ponadto odkąd samsung wprowadził tą gwarancję to chyba testuje/wygrzewa
matryce w fabryce przed sprzedażą bo duzo osob kupiło np 193p+ a
słyszałem tylko o jednej ktorej wyskoczył jakis subpiksel.

GM