Re: Jaki darmowy program polecacie do rekonstrukcji tablicy alokacji partycji???

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 03:55:43 MET DST

Sławomir Stępniak napisał(a):

> Można i Ranishem, ale jest łatwiejsza metoda.
> Mbrwork - wejdź na http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html
> znajdź i ściągnij MBRWork 1.07b (plik mbrwork.zip) i rozpakuj.

Tak sobie co prawda juz inaczej poradzilem odzyskujac partycje przy
pomocy advanced partition recovery 3.0 ale jest to dosc toporny program
i srednio dokladny... Niby cos rozpoznaje ale srednio dziala. W kazdym
razie wpadl jeszcze kumpel, ktory lepiej sie zna i recznie wpisywal cale
te poczatkowe sektory, offset etc. wyskanowane wspomnianym programem. Do
edycji MBR uzywal jakiegos skompilowanego przez siebie programu. W sumie
juz pozgrywalem na DVD co tam wazne bylo i mialem formata strzelic po
calosci i od nowa po swojemu wszysko spartycjonowac i poinstalowac
systemy - ale jako, ze juz wazne dane przepalilem pokusilem sie o
wykorzystanie MBRWork 1.07b sciagnietego z tego linku...

I tu jest najciekawsze - wszystko to co zrobilismy chyba w ciagu 3
godzin i to nie dokonca ten malutki programik zrobil super dokladnie w
przeciagu niecalej minuty!!!! Mam przywrocone wszysko jak bylo przed
wykasowanie MBR. Teraz az korci zeby sie bawic takie to proste... ;)

Zajebisty programik! :) Szczerze polecam wszystkim z idenycznymi
problemami. Mozna wykasowac caly MBR i on wszystko przywroci. :)

Wiekie THX Slawek naprawde mi pomogles!

Pozdr OMSON