Re: Jaki darmowy program polecacie do rekonstrukcji tablicy alokacji partycji???

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 19:17:55 MET DST

In news:dekhfm$3ah$1@nemesis.news.tpi.pl , *OMSON* wrote:
> [...]
[...]
> Mam Ranish ale nie czaje jak sie nim posluzyc. Masz moze polecic jakiegos
> manuala do niego po naszemu?

Można i Ranishem, ale jest łatwiejsza metoda.
Mbrwork - wejdź na http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html
znajdź i ściągnij MBRWork 1.07b (plik mbrwork.zip) i rozpakuj.
Przyrządź bootowalną dyskietkę z systemem (sys c: a:)
Dograj do niej mbrwork.exe. Uruchom system z tej dyskietki.
Uruchom mbrwork.
Jeśli faktycznie masz pustą tablicę partycji w MBR, pojawi się
na liście opcja 'A'. Po prostu naciśnij klawisz A.
Jeszcze tylko zapodanie liczby, ile max partycji ma ci odszukać
(ty wpisujesz 4 - tzn te które miały wpisy w MBR, pozostałe
znajdą się same, gdy pojawi się ta czwarta) chwila i masz.
Po tym uruchamiasz opcję 5 - zapis standardowego kodu do MBR
(program sam chyba o tym przypomina), ale to 5 trzeba osobiście
nacisnąć. No może jeszcze jakieś Y(es) albo Enter. Tyle.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)