Jaka obudowa?

Autor: Maciek <maciek_at_wytnijstrefagsm.pl>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 03:05:21 MET DST

Witam, jestem na etapie kupna nowej obudowy do komputera, zależy mi na
tym żeby była estetyczna, funkcjonalna i po prosto dobra. Co byście
doradzali? Cena do 350 - 400 zł (bez zasilacza). Myślałem o: ThermalTake
Soprano, czy to dobry wybór? A może: AeroCool Bay Dream?

Dobrze by było żeby bok miała prześwitujący bo mi ładnie zasilacz świeci
na taki kolor :)

TIA.

--
__Maciek_O._______________ maciek@wytnijstrefagsm.pl _[