stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 22:00:46 MET DST

Witam!!!

Mam leciwą drukarkę HP DeskJet 690C, która jakiś rok temu zaczęła się
dziwnie zachowywać - hałasowała podczas drukowania, czasami koszyk z
pojemnikami z tuszem się zacinał w połowie drukowania. Z czasem takie
przypadki były coraz częstsze, teraz praktycznie drukowanie nie jest
możliwe, bo każda próba kończy się zacięciem drukarki. Właściwie juz
pogodziłem się z tym, że muszę kupić nową (lepsza jakość, szybsza transmisja
na USB itp.) ale tak sobie pomyślałem, że może dałoby się jeszcze coś z tą
zrobić? Może ktoś miał podobne problemy i udało mu się z nimi uporać?

Pozdrawiam!!!

Atlantis