Re: stara drukarka, da się coś z tym jeszcze zrobić?

Autor: Macios <dfdsfs_at_adfasdf.de>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 22:48:50 MET DST

Atlantis wrote:
> pogodziłem się z tym, że muszę kupić nową (lepsza jakość, szybsza
> transmisja na USB itp.)

lepsza - hehe - no nie zawsze tak jest. ja jakies 3 lata temu zmienilem
wysluzona 690C na nowosc, ktora miala byc super nowoczesna, szybka i w ogole
super - mianowicie kupilem HP 5550. I co ? - okazalo sie ze to zlom jakich
malo - wiecej przebywala w serwisie niz drukowala - non stop sie psula. Nie
wspominam, o zasobnikach, ktore sa 2 razy mniejsze niz w 690C i kosztuja
tyle samo. Obecnie nadal ja mam i jakos drukuje, ale co chwile zgrzyta,
piszczy, jakby cos w srodku pekalo. mam jej juz serdecznie dosyc, ale nie
stac mnie na zakup nowej, wiec sie mecze ze zlomem.

Ta sprawa nauczyla mnie jednej rzeczy - od zakupu HP 5550 trzymam sie z
daleka od produktow HP, obojetnie co by to nie bylo i jakich recenzji nie
mialo. Zrazilem sie do HP, a ze jestem uparty to nic i nikt mnie nie
przekona do zakupu czekogolwiek z logo HP.

Polecam Canona i Epsona.