Re: PIII i brak coolerka ?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 21:55:53 MET DST

CosteC wrote:

> Ma też wady jest zwodne i hałasuje. W przemyśle z doświadczenia wiem
> że jak gość nie da bloku aluminium jako radiator to sie źle czuje +
> oczywiście wiatrak.

True, true. ;) Wiem coś o tym, mam Abita NF-7 z hałasującym wiatraczkiem na
chipsecie. ;)

> wszystko dookoła. Oczywiście cienka blacha lepsza.
> Mało eleganckie i nie wiem jak trwałe. ale działać powinno

Hmm... a taki tunel powietrzny powinien dokładnie "obudować" procesor i
łączyć go z otworami w obudowie zasilacza, czy wystarczy tylko kawałek
odpowiednio wygiętej blachy zbierającej unoszące się znad radiatora
powietrze, aby wiatrak dał radę je zassać? ;)
A poprostu zdjęcie obudowy nie da lepszego efektu? ;) Chociaż tego wolałbym
uniknąć, co prawda poprawia cyrkulację powietrza, ale jednak wygląda trochę
mniej elegancko i nieznacznie zwiększa poziom hałasu. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis