Najlepsza nagrywarke na rynku, cena nie gra roli.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 13:14:08 MET DST

Witam. Obiecnie posiadam LG 4120B. A117. Z odczytu i nagrywania jestem
zadowolony, chodz przydała by sie lepsza korekta blędów. Niestety mam
cholerne zastrzeżenie co, działania mechanicznego. Po włożeniu płyty DVD
czekam na pojawienie się zawartości 23 sekundy a CD 12. Jest to dla mnie
niestety porażka.
Chcę to wymienić na nagrywarkę, która nie koniecznie ma dobre prędkości
zapisu DVD8x mi w zupełnośći wystarcza. Zależy mi:
1. Szybki dostęp do płyty( po włożeniu DVD max 10 sekund)
2. Cichy
3. Wysuwak, szybki
4 Bardzo dobra jakość nagrywania
5. Dobra albo i bardzo dobra korekta błędów
6. możliwie jak najwiecej obsługiwalnych napędów przede wszystkim DVD-RAM -
DVD DL-R.

Jeśli jest taki model na rynku to proszę o podanie, cena nie gra tu roli.
Dzieki.