Re: Najlepsza nagrywarke na rynku, cena nie gra roli.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 09:36:35 MET DST

Wydaje mi się, że obecnie każda przyzwoita nagrywarka nagrywa zadawalająco.
Ale i bardziej chodzi o ten czas dostępu i nie mówie o czasie które podaje
producent (100ms -180ms). Chodzi mi o ten czas po włożeniu krążka do stacja
od chwili zamknięcia się klapki do pokazania się zawartości. Chcę ażeby ten
czas był możliwie najmniejszy. Możecie podać swoje czasy w przypadki płyt
DVD i CD ? tak jak wspomniałem u mnie DVD 22(każda orginalna też) CD ok12
. Dzieki.