Re: Najlepsza nagrywarke na rynku, cena nie gra roli.

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 13:23:35 MET DST

> 1. Szybki dostęp do płyty( po włożeniu DVD max 10 sekund)
są takie które to robią dłużej niż 10s ??

> 2. Cichy
to liteon odpada :))

> 3. Wysuwak, szybki
to jest wada, bo im szybszy "wysuwak" tym szybciej mechanizm się zużywa

> 4 Bardzo dobra jakość nagrywania
to akurat zależy od sztuki jaka ci sie trafi i od nośnika bo producenci
(poza liteonem) nie oferują softu który to sprawdza, nie mniej jednak jedyne
firmy które brałbym pod uwagę to plextor, nec, lg i ewentualnie benq i
liteon

> 5. Dobra albo i bardzo dobra korekta błędów
z tym różnie bywa, mój nec czyta narazie wszystko, a kumpla identyczny model
już zdecydowanie gorzej.

> 6. możliwie jak najwiecej obsługiwalnych napędów przede wszystkim
> DVD-RAM - > DVD DL-R.
obecnie napędy obsługują dvdr dl tylko w teorii bo nośników nadal nie widać,
i żeby się nikt nie przyczepił.. te dostępne to tragedia, 1na 10 się nagrywa

> Jeśli jest taki model na rynku to proszę o podanie, cena nie gra tu roli.
jak cena nie gra roli to ja brałbym plextorka :))

> Dzieki.

mam nadzieje że po zakupie strzelisz małą recenzje :))