Re: Monitor, LCD czy nadal CRT?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 11:01:16 MET DST

pop wrote:

> Proponuje monitor nie 17" tylko 19" jesli chodzi o LCD - dlaczego /temat
> juz poruszany/ bo wszystko jest za male - rozdzielczosc do przekatnej.
> Mi tez nie podabalo sie to o czym piszesz, ze pod katem kiepsko widac.
> Mam 19" Belinea 101920B silver-black
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14080
> i tu obraz sie tylko troche zaciemnia jezeli patrzysz na niego dopiero pod
> wiekszym katem, ale jest doaskonale widoczny nawet pod maksymalnym katem
> pod jakim mozesz w ogole patrzec, jest zaciemniony, ale widoczny i nie
> zmieniaja sie przy takim patrzeniu barwy.

NO u znajomego musiałem siedizec przy LCD przez całe 3 noce - mało go nie
wyrzuciłem z nerwów przez okno - a monito miał pol roku a koles jest
kasiasty wiec byle czego nie kupił. I denrnerwowało mine to przenikanie
rozjaśnień jak sie tylko głowa ruzyło, i że wpomieszczeniu musi być
względnie jasno zeby patrzec na ekran...

> Odradzam CRT - promieniowanie gamma, bardzo nniewielkie, ale jest...
> Jedyna wada LCD sa czasy. Filmy sie da spokojnie ogladac, ale zauwazalne
> sa smuzenia szybkich scen.

No wałsnie zapomniałem napisac jakie jest jego wykorzystanie - własnie
multimedialne :(, obróbka wideo, i fotografii, czesto robie plakaty.