Re: Monitor, LCD czy nadal CRT?

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 11:25:30 MET DST

> NO u znajomego musiałem siedizec przy LCD przez całe 3 noce - mało go
> nie
> wyrzuciłem z nerwów przez okno - a monito miał pol roku a koles jest
> kasiasty wiec byle czego nie kupił. I denrnerwowało mine to
> przenikanie

To musiał być monitor na TN, dzisaj mozna kupić 19" na SIPS(szerokie
kąty widzenia) za 1500zł.

Za 1400 jest najnowsza Belinea 101911 ze zmniejszonym czasem reakcji,
złączem DVI i oczywiscie szerokimi kątami widzenia.

> rozjaśnień jak sie tylko głowa ruzyło, i że wpomieszczeniu musi być
> względnie jasno zeby patrzec na ekran...

Względnie jasno ? dlaczego ? giercuję się po nocach na LCD Fujitsu
P19-2(PVA) i nie widzę problemow...

GM