Re: VIA K7VZA - spowolnienia

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 21:19:36 MET DST

W artykule news:defn8o$7r5$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Janusz Kornaga z adresu <kornaga@wp.pl> napisał(a):

> Zanim wysłałem piewszego posta w tym watku to sprawdzilem na tej stronie i
> wszystko dobrze działalo, ale teraz sprawdzam i cos nie działa, ani ecsusa
> ani ecs.tw. Jezeli nie mozesz pobrac tych plików, to mogę je wysłac, kilka
> dni temu ściągnąłem, robiłem instalację na tej własnie plycie. Jezeli
> jestes zainteresowany, to daj znac.

bo starsze płyty ECS na Socket A znajdziesz tu:
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Redirect.aspx?MenuID=45

Zaś do autora wątku:
bezpośrednie (skrócone) linki do sterowników
(wybrać przy "download" z jakiego serwera np. Taiwan i "Go")

K7VZA rev 3.0:
http://tinyurl.com/bza2y

K7VZA rev 1.0
http://tinyurl.com/c694b