Re: VIA K7VZA - spowolnienia

Autor: Krzysiek <bosskg_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 18:27:42 MET DST

Użytkownik "dEz" <dez@master.pl> napisał w wiadomości
news:defh6s$47f$1@host194-10.master.pl...
> Witam
>
> Od razu zaznaczam, żę przeszukałem grupy i nie znalazłem
> satysfakcjonującej mnie odpowiedzi...
>

> Przeinstalowałem więc windowsa.
> Jakimś cudem zniknął mi z dysku pewien sterownik, dzięki któremu wszystko
> było ok.Problem jest taki, że komp strasznie zwalnia przy przegrywaniu
> danych z partycji na partycję i jeszcze jedno - kiedy chwytam za okienko i
> je przemieszczam to jego ruch strasznie się zacina heh
> Na pewno wieci i mi przypomnicie jakiego rodzaju strownik koryguje ten
> błąd.
> [...]

Ze sterownikow to jedynie Via 4in1 + via IDE Accelerator (www.viaarena.com).
Mialem ta plyte i kontroler IDE na tej plycie pozostawial duzo do zyczenia
(czytaj: mulil przy kopiowaniu pomiedzy partycjami, przy przegrywaniu z
dysku na dysk bylo ok, nagrywanie DVD max x4 przy x8 bufor uciekal). Co do
przycinania przy przemieszczaniu okienka wine za to ponosi raczej sterownik
grafiki.

--
Pozdrawiam
Krzysiek