Re: VIA K7VZA - spowolnienia

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 19:43:37 MET DST

"dEz" <dez@master.pl> wrote in message
news:defjpu$98k$1@host194-10.master.pl...

> domyślam się, że na tej stronie to znajdę ...

Zanim wysłałem piewszego posta w tym watku to sprawdzilem na tej stronie i
wszystko dobrze działalo, ale teraz sprawdzam i cos nie działa, ani ecsusa
ani ecs.tw. Jezeli nie mozesz pobrac tych plików, to mogę je wysłac, kilka
dni temu ściągnąłem, robiłem instalację na tej własnie plycie. Jezeli jestes
zainteresowany, to daj znac.