Re: EPSON ACULASER CX11 z faxem

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 19:18:03 MET DST

Polar napisał(a):

> z tego co wiem możesz osobno kupić tonery o pojemnościach
> 1,5 tys stron dla C, M, Y
> 4 tys stron dla C, M, Y, K
>
> Epson ma też coś takiego jak pakiet ekonomiczny C (1,5) + Y (1,5) + M (1,5)
> + K (4) gdzie K wychodzi za darmo
>
> Z tego co zauważyłem c11nf zapisuje faksy w pamięci - ba bodajże 32 czy 64
> MB pamięci, ale można to zwiększyć
>
> Duplexu fakt że nie ma, ale ma za fajnie napisane sterowniki które pomagają
> przy braku duplexa no do tego to niesamowite oprogramowanie sieciowe.
>
> Na C1100 można było drukowac na folii, nalepkach, papierze powlekanym oraz
> [...]
Coraz bardziej zapalam się do tego zakupu!
Czy jest coś podobnego co też warto by było wziąść pod rozwage?
Miałem HP plujke i może i fajna była ale pieruńsko droga w utrzymaniu,
potem lasery ze dwa OKI i ogólnie ok wrażenie, teraz Lexmarka F4270-
atramentowy scaner/drukarka/fax i jednak to nie jest to co trzeba i
jeszcze obok stoi laser Brothera- niby fajny ale troche niedopracowany w
porównaniu z HP i OKI mechanizm od papieru ma.
Ale mam nadzieję, że taki cx11nf zastąpi te urządzenia i oszczędzi
miejsca na biurku.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,