Re: EPSON ACULASER CX11 z faxem

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 21:49:05 MET DST

Dziś widziałem CX11NF w Warszawie w Galerii Mokotów na stoisku Optimusa.

Co do Wymagań - mam wrażenie że cx w 101% procentach spełni twoje wymagania.
Epson odwalił kawał dobrej roboty.

Co do konkurencji... hmmm. właściwie chyba tylko OKI bo najnowszy HP coś
chyba nie umie pogodzić dobrej ceny z szybkością (albo jedno, albo drugie).
Mega zaletą Epsona jest szybkość druku pierwszej strony no i opinie o
niezawodności laserówek.