Re: EPSON ACULASER CX11 z faxem

Autor: Polar <wawa197_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 22:24:00 MET DST

z tego co wiem możesz osobno kupić tonery o pojemnościach
1,5 tys stron dla C, M, Y
4 tys stron dla C, M, Y, K

Epson ma też coś takiego jak pakiet ekonomiczny C (1,5) + Y (1,5) + M (1,5)
+ K (4) gdzie K wychodzi za darmo

Z tego co zauważyłem c11nf zapisuje faksy w pamięci - ba bodajże 32 czy 64
MB pamięci, ale można to zwiększyć

Duplexu fakt że nie ma, ale ma za fajnie napisane sterowniki które pomagają
przy braku duplexa no do tego to niesamowite oprogramowanie sieciowe.

Na C1100 można było drukowac na folii, nalepkach, papierze powlekanym oraz
kopartach i innych, tak więc ina cx11nf moża to samo robić.

Ja zawsze jak szukam czegoś o Epsonie to patrze tutaj: www.epson.com.au

o cx11nf masz tam dośc wyczerpujące informacje:
http://www.epson.com.au/products/multilaser/

jak by co pytaj....