VIA K7VZA - spowolnienia

Autor: dEz <dez_at_master.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 18:00:23 MET DST

Witam

Od razu zaznaczam, żę przeszukałem grupy i nie znalazłem
satysfakcjonującej mnie odpowiedzi...

Przeinstalowałem więc windowsa.
Jakimś cudem zniknął mi z dysku pewien sterownik, dzięki któremu
wszystko było ok.Problem jest taki, że komp strasznie zwalnia przy
przegrywaniu danych z partycji na partycję i jeszcze jedno - kiedy
chwytam za okienko i je przemieszczam to jego ruch strasznie się zacina heh
Na pewno wieci i mi przypomnicie jakiego rodzaju strownik koryguje ten błąd.
Ja zainstalowałem niby jakiś IDE driver ale jeszcze czegoś brakuje.$ in
1 też zainstalowany (zajmował ponad 1MB - mało?)
Błąd też wyskakuje podczas zgrywania dźwięku na wave - przycina.

z góry wielkie dzięki
i pozdrawiam

dEz