Re: notebooki z procesorem f-my Transmeta

Autor: PAweł <pgoralsk_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 03:14:18 MET DST

Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości
news:deb68b$2mr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zawstydze cie.
> To wyplul gógiel na 9 tym miejscu:

http://www.vanshardware.com/reviews/2004/04/040405_efficeon/040405_efficeon.
htm
> pewnie jest tego wiecej:) Poszukaj.
> --
Nie zawstydziłeś mnie,- przeczytaj raz jeszcze moja prośbę, chciałbym poznac
opinię uzytkowników, jak sie te notebooki naprawdę sprawują.
A kwerende w googlach juz zrobiłem i ten (i inne, mało zresztą pochlebne
artykuły) znam.
Pozdr