Re: Uszkodzony procek - co o tym myślicie.

Autor: Brisk <mjastrzab_at_tlen.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 22:43:05 MET DST

Użytkownik "LiT" napisał w wiadomości:
> Aha... To samo. Tylko, że może to ja zepsułem. A tak się składa, że
> złożyłem w życiu duuuużo komputerów i mi się nie zdarzyło czegoś zepsuć...

Mnie odpukac;) tez sie nie zdarzylo. Zlozylem moze 20 zestawow i wiele razy
mieszalem w konfiguracjach.
Procesory intela sa chyba mniej wrazliwe, natomiast amd jest wiele
uszkodzonych... Byc moze czesto jest to wina chlodzenia (albo jego braku
;P). Widzialem juz troche zdjec spalonych ukladow AMD. Moj mial byc jednak
sprawny, tzn dzialal (tak napisal sprzedajacy) w niektorych plytach - dla
mnie oznacza to sprawnosc. Poza tym napisal, ze ma plyte X - sprawdzilem i u
niego nie mial prawa dzialac! Sprawa byla dla mnie jasna...
Poz wyjasnieniu jednak troche sie zaciemnila...;)

> Podobnie jak niemiecki. Niejedną rzecz już sprzedałem, niejedną kupiłem i
> jeszcze listu od eBay.de nie było. Inna sprawa, że zawsze było OK. Mam
100%
> pozytywów. No cóż... Skusiłem sie na rzecz droższą niż 20 euro i ...
wtopa.
> Na razie jestem dobrej myśli, bo mam "ochronę prawną". Jeśli eBay to oleje
> - ruszę prawnika (chyba, że i on to oleje to wtedy "żegnaj procku, żegnaj
> gotówko..."). Może i 80 euro to nie dużo ale chodzi o zasadę.

Nie bede juz korzystal z posrednikow, ktorzy nie weryfikuja danych...
Chcialem dzwonic do goscia a on ma wpisany numer 0-700.... Moze to jakis
sluzbowy :P. Ale zaraz po transakcji nie bylo mi do smiechu...
Moj koszt to ok. 70pln wiec swiat sie nie wali ale rzeczywiscie, chodzi o
zasade! Oby eBay.de okazal sie pomocny i obys odzyskal forse. eBay.pl to
wielkie nieporozumienie!
Napisz jak uda Ci sie ruszyc cos w tej materii, jestem ciekaw jak eBay.de
reaguje w takich sytuacjach.

Pozdrawiam i POWODZENIA!
Brisk