Re: Uszkodzony procek - co o tym myślicie.

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 23:15:04 MET DST

Dnia 21.08.2005, o 22:43 Brisk napisał(a):

> Poza tym napisal, ze ma plyte X - sprawdzilem i u
> niego nie mial prawa dzialac!

Śmieszny człek. Mój z kolei przekleił dane techniczne od jakiegoś
sprzedawcy (sklepu) włącznie z info, że "24 miesiące gwarancji" a na końcu
standardową formułkę, że "aukcja prywatna - nie ma gwarancji"...

> Napisz jak uda Ci sie ruszyc cos w tej materii, jestem ciekaw jak eBay.de
> reaguje w takich sytuacjach.

Nie ma sprawy. Wstępne "oględziny" procedury "ochrony kupującego"
stwierdzają, że jest szansa na kasę z eBay (do 200 euro) ale to będzie
trwało... Może z miesiąc... może dwa... Na pewno napiszę jak się sprawa
skończy ale to będzie nowy temat. Mam nadzieję, że mnie nie zlinczują na
p.c.p. odsyłając na pl.soc.prawo... :)
Dzięki. Na razie.

--
Pozdro