Re: Nowy dysk - nie chce sie zainstalować xp

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 18:01:23 MET DST

> Kupiłem dysk WD 200 GB  no i mam z nim niestety problem. Podłączyłem go do
> kompa, w Partition Magicu zrobiłem dwie partycje NTFS - 30 i 170 GB.
> Podłączyłem go jako mastera na pierwszym kanale, wystartowałem z cd
> instalacyjnego XP i zainstalowałem system. Podłączyłem stary dysk ze starym
> systemem jako slave'a na drugim kablu by mieć pod ręką wszystkie sterowniki
> i stare dane. Zainstałowałem sterowniki do kart, offica i parę innych
> programów i po którmyś restarcie komputere nie chciał się uruchomić.
> Najpierw ładował windowsa prawie do końca i sie restartował, a teraz staje w
> [...]

a mzoe twoja plyta nie obluguje tak duzych dyskow ??

niektore plyty mialy problemy z dyskami powyzej 120 i 160 Gb .

sformatuj dysk 200 Gb dokladnie . zaloz partycjie . odlacz drugi dysk i
zainstaluj win xp .

jak juz sie caly zainstaluj podlacz dugi dysk .
i teraaz jak znowu zaczznie tobie padac sytem to zrob po pierwsze test pamieci
programem memtest86 - a po drugie skontroluj napiecie na zasilaczu ( program
everest ) . mozliwe ze podlaczenie dysku obciaza na 110 % zasialcz i ten juz
po prostu nie wytrzymuje , spada mu napiecie i plyta restartuje sie .

wylacz tes BSOD -- dowiesz sie co spowodowalo blad restartowania -- jak to
niebieski ekran to masz problem sprzetowy .