Nowy dysk - nie chce sie zainstalować xp

Autor: Dmoch <dmochsmieci_at_ewazaprasza.com.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 14:35:02 MET DST

Kupiłem dysk WD 200 GB no i mam z nim niestety problem. Podłączyłem go do
kompa, w Partition Magicu zrobiłem dwie partycje NTFS - 30 i 170 GB.
Podłączyłem go jako mastera na pierwszym kanale, wystartowałem z cd
instalacyjnego XP i zainstalowałem system. Podłączyłem stary dysk ze starym
systemem jako slave'a na drugim kablu by mieć pod ręką wszystkie sterowniki
i stare dane. Zainstałowałem sterowniki do kart, offica i parę innych
programów i po którmyś restarcie komputere nie chciał się uruchomić.
Najpierw ładował windowsa prawie do końca i sie restartował, a teraz staje w
momencie wyszukiwania dysku systemowego i to bez względu na to, czy mam
podłączony drugi (stary) dysk na drugim kablu, czy też nie. Gdy chcę
wystartować z cd, dość długo zatrzymuje się szukając systemu na hd i dopiero
po okołop 3-4 minutach ładuje instalkę. Chcaiełm zainstalować xp od nowa,
instalka startuje, kopiuje pliki na dysk i po restarcie (przed właściwą
instalacją) znowu długo czeka i startuje od nowa instalka xp. Mi to wygląda
na jakiś problem z MBR, sam już nie wiem co mam robić.
Jakieś rady? Coś chyba jest z tym dyskiem nie tak, albo ja coś robię źle -
choć nie wydaję mi się - instalowałem xp już kilkadziesiąt razy w życiu na
różnych komputerach i nie miałem tego problemu.
Teraz po podłączeniu starego dsyku na pierwszy kanał wszystko jest ok i
system widzi ten nowy dysk na drugim kanale, ale nie chce z nowego w ogole
wystartowac. Co zrobic?

Pozdrawiam
Łukasz Dmochowski