Re: Sensowna płyta ze zintegrowaną grafiką?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 18:21:54 MET DST

"Jarosław Lech" de4sto$bnn$1@artemida.po.opole.pl

> Nie trzeba być wielkim fachowcem (wystarczy trochę czasu i chęci na
> surfowanie przy projektowaniu własnego zestawu), żeby stwierdzić, że nie
> masz szansy znaleźć nic odpowiedniego dla siebie.

Ciekawe, bo wczoraj widziałem w sklepie, w jakiejś gazecie
coś, co mi odpowiada i jest oczywiście śmiesznie tanie. :)
I właśnie to, co zobaczyłem w sklepie, w gazecie natchnęło
mnie do zadania tego pytania.

> Będziesz musiał sam sobie zaprojektować płytę,

Chyba nie.

> albo zapłacić za coś, czego nie potrzebujesz,

Wczoraj widziałem coś, co ma dziury na masę kart pamięci,
USB i FireWire, montuje się do miejsca przeznaczonego na
flopa i kosztuje mniej niż pół setki złotówek razem z VATem. :)

Do czego zmierzam: Jeśli płyta ma kosztować dwie i pół stuwy
i mieć masę bajrów -- niech ma, ale jeśli kosztuje ponad
pół tysiąca -- dzięki. :)

> bo bez tych trzech ficzerów (często właśnie wszystkich trzech na raz)
> nowej płyty ze zintegrowaną grafiką nie dostaniesz. Szukając dla siebie
> z więcej niż trzena PCI też nie widziałem.

TV, sieciówka i dźwięk oraz ew. jedna na zapas -- musi być
i raczej ,,filozofia'' tego rodzaju płyt nie ogranicza tej
liczby.

> Ze swojej strony podpowiadam tańsze, niż poprzednicy:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16550 lub jeszcze tańsza
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20005 (to w Komputroniku już

Zaraz zobaczę. :)

> raptem 302 zł.

I to jest dobra cena. Dobrze by było, gdyby można było do
tego znaleźć CPU za stuwę i ćwierć giga RAMu za stuwę. :)

> Gdzie indziej - o ile w ogóle będzie dostępna - może być
> jeszcze taniej).

:)

> Tutaj http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3426 też masz całą
> listę produktów. Dalej po prostu poszukaj sam, bo z takimi wymaganiami
> trudno Ci dogodzić :-)

Raczej szukałem tych, którzy korzystają z tego czegoś. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'