Re: Sensowna płyta ze zintegrowaną grafiką?

Autor: Jarosław Lech <jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 21:13:19 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:de512t$efp$1@flis.man.torun.pl...

[ciach]

> Postscriptum: A tak w ogóle, to czytałem kilka miesięcy temu o pewnym
> postanowieniu producentów płyt PeCetowych: Tania płyta,
> w pełni funkcjonalna za *mniej niż 40 dolarów amerykańskich*. :) Nikt
> mi chyba nie zechce wmawiać, że *mniej niż 40* takich dolarów -- daje
> ponad 500 złotych.

    Jasne, tylko musisz kupić tam, gdzie pisali artykuł. Nawet jak ci
doliczą w sklepie duże koszty wysyłki, na odprawie cło, akcyzę, VAT i co
tam jeszcze, a w banku wysoką prowizję za przelew zgraniczny, to być
może i tak będzie to mniej niż kilkakrotna marża pośredników. W dodatku
to nie telefon bezprzewodowy, działać u nas będzie jak trzeba, jeśli
będzie problem, to co najwyżej z lokalizacją oprogramowania OEM
dołączanego do sprzętu. Powodzenia.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl