Re: Sensowna płyta ze zintegrowaną grafiką?

Autor: Jarosław Lech <jarol_at_konto.ODSPAMIACZ.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 17:12:50 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:de4j8u$5ql$1@flis.man.torun.pl...

> "mpx" de44jq$j61$1@nemesis.news.tpi.pl

> Kartę dźwiękową i sieciową mam. Cena zbyt wysoka.
> FireWire i RAID oraz PCI-Express -- nie potrzebuję.

    Nie trzeba być wielkim fachowcem (wystarczy trochę czasu i chęci na
surfowanie przy projektowaniu własnego zestawu), żeby stwierdzić, że nie
masz szansy znaleźć nic odpowiedniego dla siebie. Będziesz musiał sam
sobie zaprojektować płytę, albo zapłacić za coś, czego nie potrzebujesz,
bo bez tych trzech ficzerów (często właśnie wszystkich trzech na raz)
nowej płyty ze zintegrowaną grafiką nie dostaniesz. Szukając dla siebie
z więcej niż trzena PCI też nie widziałem.
    Ze swojej strony podpowiadam tańsze, niż poprzednicy:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16550 lub jeszcze tańsza
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=20005 (to w Komputroniku już
raptem 302 zł. Gdzie indziej - o ile w ogóle będzie dostępna - może być
jeszcze taniej).
    Tutaj http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=3426 też masz całą
listę produktów. Dalej po prostu poszukaj sam, bo z takimi wymaganiami
trudno Ci dogodzić :-)
    Swoją drogą ja szukając podzespołów dla siebie sam grzebałem w bazie
Komputronika (i nie tylko), choć nigdy nawet pół komputera nie złożyłem,
a z informatyką czy elektroniką nie mam nic wspólnego.

--
         Lejak
jarol@konto.ODSPAMIACZ.pl