Re: R9100 - R9550 wzrost wydajności

Autor: Bernard Wszoła <bernard_at_wszola.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 17:18:29 MET DST

Swojego radeona 9550 też podkręcałem, wzrost wydajności sięgnął 50%, mimo
tego ta karta nadal była za słaba do komfortowego grania w Far Cry.
Poniżej są graficznie przedstawione różnice w wydajności kart graficznych,
wystarczy sprawdzić
http://benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie_empiryczne.htm