Re: R9100 - R9550 wzrost wydajności

Autor: Ciemny Typ <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 15:36:55 MET DST

Użytkownik "Bernard Wszoła" <bernard@wszola.pl> napisał w wiadomości
news:de4mpl$rs$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Miałem obie karty, nie ma żadnej różnicy, a na pewno nie na grach typu
> Doom 3 czy Far Cry.

Nie wiem jak na domyslnych zegarach R9550, ale na podkreconej karcie jest
roznica.
Polowe Doom3 przeszedlem na R9100 a polowe na R9550@9600 i ta 2ga karta
pozwolila na zmiane rozdzielczosci oczko wyzej i zwiekszeniu niektorych
detali bez straty w plynnosci w porownaniu do R9100. Nie wiem jak bylo z Far
Cry na starszym radeonie, bo nie gralem z powodu bledu w sterowniku karty i
migotaniu tekstur. Na nowszej karcie tego nie bylo wiec zawsze jakis postep
:)
Ogolnie z R9100 byly problemy z niektorymi grami (HALO, ktoras TOCA,) i
panowie z Ati nie za bardzo kwapili sie to naprawic.