Re: chlodzenie pudla i nie tylko

Autor: sd <sd_at_sd.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 23:38:56 MET DST

xray wrote:

> zainwestowac w panel
> http://hart.pl/sklep/product.php?pid=3681
> i wentylator obudowy

idz do sklepu elektronicznego, kup ze 2 wentylatory 80x80 podlacz je pod
5 V (czerwony i czarny kabelek z zasilacza)

w wentylatorach tych sa 4 dziurki w naroznikach
w 2 wbij jakies podnozki hmm ulamane kredki moze sie bedzie dalo
wykorzystac:)
poloz na dyskach
wtedy wentylek bedzie pod skosem w stosunku do dysku i bedzie elegancko
chlodzil:)

u mnie to rozwiazanie sprawdza sie od dluzszego czasu i praca z
komputerem jest wydajniejsza, bo gdy dysk sie troche zgrzeje zbytnio to
chyba mu ziecej sie pracuje, nie wiem czy to prawda ale zauwazylem
roznice wiec moze cos w tym jest.

pozdrawiam
Stach