chlodzenie pudla i nie tylko

Autor: xray <xray_at_lemonBEZTEGO.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 22:58:57 MET DST

witam
zwracam sie z prosba o pomoc w rozwiazaniu problemu
grzania sie bebechow w pudle
mam
DVD-R
DVD-RW
HDD 40GB
HDD 160 GB
zasilacz 350 W

miedzy kazdym urzadzeniem w pudle jest dziura dla przeplywu powietrza
w tej konfiguracji duzy dysk mi sie grzeje ma 115 - 120 F w czasie kiedy NIE
PRACUJE.

w zwiazku z powyzszym chce zmontowac dodatkowy wentylator do pudla
i dodatkowy - podwojny na dysk.
jednak nie jestem pewnie czy to dobry pomysl.

prosze o porade
chce kupic tani wentylatory - zadne wypasy
chce sie zamknac w max 60 zl.
obawiam sie takze o to czy zasilacz wydoli z poborem mocy.

a moze zamiast
http://hart.pl/sklep/product.php?pid=6895 albo
http://hart.pl/sklep/product.php?pid=7057 (ktory lepszy?)
i tego