UPS ETA 1400 padnęte aku

Autor: Darek <slomadar_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Aug 2005 - 13:48:52 MET DST

Witam Grupowiczów
Właśnie padły mi aku w moim UPS'ie Eta 1400 rozebrałem toto ustrojstwo i
okazuje się ze nie ma żadnych symboli na aku moze ktoś wie jakie tzreba
zakupić aby były odpowiednie i czy trzeba po wymianie kalibrować.
Dzwoniłem do serwisu i stwierdzili ze po kazdej wymianie aku musi być UPS
kalibrowany i usawiany coś tam coś tam ale nie wiem czy przypadkiem gościu
nie naciągał bo życzyli sobie za usługę 280 zeta bruto oczywiście z ich aku

Pozdrawiam serdecznie
Darek