Re: Pomoc w wyborze drukarki

Autor: Mikex <m_at_m.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 21:08:20 MET DST

Użytkownik "MK" <mk@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ddtbk3$73b$1@inews.gazeta.pl...

> Co do uzywanych drukarek to trzeba uwarzac na beben, moze byc zajechany i
do
> wymiany.
> Laser w domu ? ok, pod warunkiem ze duzo drukujesz. w przeciwnym razie
malo
> oplacalny interes.
Mało w tej chwili drukuje, gdyż przeraża mnie koszt tuszy do lexmarka. Będę
potrzebował do wystawiania faktur, materiałów z internetu oraz różnych prac
pisemnych. Poza tym nie chce pamiętać o tym, że tusz zasycha lub głowice
/patrz. drukarkę/ drukarkę trzeba wymienić jak w atramentowym Canonie.

mikex