Re: Pomoc w wyborze drukarki

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 21:58:25 MET DST

MK napisał(a):

> Co do uzywanych drukarek to trzeba uwarzac na beben, moze byc zajechany i do
> wymiany.
> Laser w domu ? ok, pod warunkiem ze duzo drukujesz. w przeciwnym razie malo
> oplacalny interes.

Witam!
Nie masz racji. Kupiłem wiosną używaną drukarkę HP LaserJet 6P za 230 zł
(w promocji z transportem do domu - normalnie 290). Drukuję niewiele,
ale od czasu do czasu trafi się fucha i już pieniądze się zwróciły.
Toner nie wysycha, może stać nieużywany nawet lata. Cena toneru z
wałkiem po regeneracji to 120 zł a czasem nawet mniej - porównaj to z
ceną kartridża atramentu!! Także trzeba wiedzieć, że z jednego ładunku
toneru mogę wydrukować do 4 tysięcy stron (oczywiście teoretycznie)!!
Porównaj to sobie z ilością stron z atramentówki. A na koniec - jakość
wydruków które się pod wpływem wody nie rozmazują, oraz to że mogę
drukować na foliach, także samoprzylepnych.
Uważam, że zrobiłem bardzo opłacalny interes.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl