Re: OKI 3390 - problemy z długością strony i marginesem

Autor: GreenMark <przemek_at_sio.ze.spamem.slupczynski.net>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 21:15:54 MET DST

w <news:ddtaqu$3er$1@inews.gazeta.pl>
ggs napisał(a):

> "GreenMark" <przemek@sio.ze.spamem.slupczynski.net> wrote in
> message news:Xns96B4CC840FFBFslupczynskiNet@127.0.0.1...

> Huhu , ktos widze tez sie bawi STARTem :o)
>
> - Drukujesz na papierze RUM?
> - Jaki OS ?
>
> Ponadto jezeli chcesz ustawic do oddarcia to WYLACZ Form Tear-Off
> , ustaw MicroFeed Up/Down jak ma byc i dopiero powroc do Form
> Tear-Off na 500 ms.

Czesc

Tak, zgadza sie. Bawie sie Startem :)

Drukuje na papierze RUM
System to WIN98 SE. Obecny sterownik to sterownik dostarczony z plyta
instalacyjną systemu START.

Nadal nie mogę ustawić "do oddarcia". Nawet gdy ustawiam maksymalne
"Micro Feed Up" to nadal do oddarcia brakuje mi kilku milimetrów.

Ustawiałem kilka takich drukarek i z żadną nie było takiego problemu.

Dodam jeszcze, że drukarka została kupiona jako używana.