Problem z konfiguracja kompa...

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 15:05:32 MET DST

Witam,
problem mam nastepujacy...
Zlozylem kompa z ECS K7VTA3 v1.2b, Duron 700, 256 DDR, Radek 9000 128 MB
oraz na czas testow uzywalem tez TNT2.
Wszystkie podzespoly sa sprawne, bo przez jakis czas dzialaly na innym
kompie i nie sprawialy zadnych problemow, jedynie plyta glowna jest
zdobyczna ;).
Komp testowalem na XP pro SP2 oraz 98SE, kazdy system instalowalem po 2
razy, raz na radku 9000 oraz na rivie i za kazdym razem pojawia sie ten sam
problem...
Problem ujawnia sie glownie w odtwarzaniu filmow, tzn. w playerze mam tylko
mozaike skladajaca sie z kolorowych kwadracikow. Gdyby to by byl jedyny
przypadek to oczywiscie moznaby obstawic trefne kodeki (te na bank dzialaja
bo uzywam je na innym kompie - lite codec pack),
ale niestety podobny efekt jest jeszcze w kilku sytuacjach: m.in podczas
aktywacji xp, okno od aktywacji wyglada identycznie jak filmy, tzn. nic na
nim nie widac. Tak samo dzialo sie gdy, po instalacji sp2 do xp, pojawil sie
na starcie monit o aktualizacjach automatycznych, kompletna sieczka z tego
byla..., itp. Po prostu w xp niektore okna sa wogole nieczytelne, natomiast
w win98 objawia sie to tylko w filmach.
Ten dziwny efekt wystepuje niezaleznie od sterownikow grafiki czy
sterownikow viahyperion :/. w biosie zaladowalem safe-defaults tzn.
fast-writes wylaczony...
Dodam, ze odpalalem kilka gier i nie ma z nimi najmniejszych problemow.
Komputer poza tym jest calkowicie stabilny nie ma z nim innych problemow.
Troche dlugi wywod ale mam nadzieje, ze dobrze opisalem swoj problem.
Macie moze jakis pomysl, czego to moze byc wina?, ja juz stracilem wszelka
wiare...

Bede wdzieczny za wszelka pomoc badz rade
Pozdrawiam