Re: Problem z konfiguracja kompa...

Autor: gszydlo <gszydlo_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 15:12:28 MET DST

Mialem cos takiego na bardzo starym kompie. A winowajca bylo ustawienie
PALETTE SNOOPING na ENABLE w BIOS plyty glownej. W tej chwili tej opcji juz
chyba nie ma ale zawsze warto sprawdzic. U mnie dodatkowo kaszanka robila
sie na ekranie "Mozna bezpiecznie wylaczyc komputer" - zupelnie tak jakby
monitor tracil synchronizacje....