Re: naprawa HDD

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 14:59:48 MET DST

Brodi napisał(a):

> dla mnie słowo IDENTYCZNY mówi samo za siebie, jakbym napisał podobny to
> chyba byłoby widać różnice ?

Napisalem o firmware aby osoba zadajaca pytanie miala wyjasnione jasno
jak "krowie na miedzy" a nie musiala sie domyslac "co poeta mial na mysli"
Ludzie tak maja ze jeden uwaza ze identyczny oznacza totalna
identycznosc a drugi pomysli ze identyczny to taki ze mu wtyczki pasuja
bo "przeciez jak pasuje to chyba mozna podlaczyc".

--
Lukasz Sczygiel