Re: Dwa dyski twarde na jednej tasmie - problem z konfiguracja

Autor: Zbig T. <news_at_zbyszek.net>
Data: Tue 16 Aug 2005 - 09:38:45 MET DST

> Chodzi o to, ze na IBMie instaluje kupe roznego stuffu, jakies filmiki,
> plytki od znajomych i takie inne drobizagi - w sumie system na IBMie jest
> znacznie bardziej narazony na zawirusowanie/zatrojanowanie/icotamjeszcze
> niz ten drugi dysk. O ile na calkowita kasacje danych z IBMa moge sobie
> pozwolic, to z Caviarem by bylo juz niewesolo, bo mam tam wszystkie
> materialy potrzebne do mojej pracy rocznej, zdjecia, filmy z cyfrowki,
> adresy i inne istotne rzeczy. Po prostu chce zminimalizowac ryzyko, bo
> nie moge wszystkiego zbackupowac.

Sprawdzone i moim skromnym zdaniem dużo lepsze niż żonglowanie dyskami
rozwiązania, to:
- przemyślany i regularny backup wybranych i faktycznie istotnych dla Ciebie
danych
- punkty przywracania systemu (przy założeniu że korzystasz z Windows)
tworzone przed poważniejszymi "eksperymentami"
- porządny antywirus i firewall
- powstrzymanie się / ograniczenie instalowania nie wiadomo czego i nie
wiadomo po co "ot tak", z czystej ciekawości ;-)

--
Zbig T.